Tajniki tworzenia gier planszowych: wywiady z twórcami.
Kiedy ekspediujemy nasze dziecko do pierwszej klasy szkoły podstawowej, na pewno jesteśmy dumni, że nasze dziecko radzi sobie dobrze w szkole pragniemy patrzeć jak się rozwija, w jakich kategoriach są one właściwe, jakie przedmioty je intrygują. Uczeń podstawówki w klasach od pierwszej do trzeciej szkoły podstawowej przede wszystkim uczy się samych podstaw, inaczej pisania, czytania, liczenia, składania wyrazów, sylab, pisania całymi frazami. Na dalszym etapie, inaczej w klasach od czwartej do szóstej są dokonywane dalsze plany, jakie już nie są oparte na edukowaniu zintegrowanym. Tutaj różnica polega na wielu przedmiotach, które są wprowadzane w zakres nauki drobnego dziecka. Są wyszczególnione takie przedmioty jak język polski, matematyka, język obcy, geografia, biologia, ANCHOR, w wielu przypadkach nawet fizyka w późniejszych klasach szkoły fundamentalnej. Religia, wychowanie fizyczne, sztuka są również tymi przedmiotami, jakie są w stanie rozwijać świadomość dziecka, nakierowując go na należytą drogę. Uczeń podstawówki może ściśle mówiąc dużo się nauczyć.
1. Kontynuuj
2. Przejdź do strony
3. Kliknij tutaj
4. Sprawdź teraz
Ekologia w grach planszowych: jak twórcy dbają o środowisko.